TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2019-05-21 12:30:09

Podsumowanie MAJÓWKI DLA ANGELIKI

Kolejna akcja charytatywna zakończona sukcesem!!! W trakcie MAJÓWKI DLA ANGELIKI GOS zebraliśmy kwotę 6252zł 

zobacz więcej
2019-05-20 17:49:15

Informacja Zarządu KS ŚZPN

      Zarząd KS ŚZPN informuje, że:    w związku z zawieszeniem Romana Ceny przez Wydział Dyscypliny we wszelkie

zobacz więcej
2019-05-14 21:20:51

Szkolenie sekcji terenowej Kielce

W piątek 31 maja 2019 o godzinie 19.00 odbędzie się szkolenie s

zobacz więcej
2019-05-13 14:17:59

WARSZTATY SZKOLENIOWE DLA SĘDZIÓW GŁÓWNYCH I OBSERWATORÓW

Komisja Szkoleniowa KS ŚZPN przypomina, że  16 maja o godz. 18.30 w siedzibie ŚZPN odbędą się warsztaty szkoleniowe dla sędziów głównych 3, 4 i klasy O or

zobacz więcej