TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2018-06-20 11:32:12

Komunikat Zarządu Kolegium Sędziów Polskiego Związku Piłki Nożnej

zobacz więcej
2018-06-05 20:26:16

RĘKA – AKTUALNE WYTYCZNE KS PZPN. Szkolenie sekcji terenowej Kielce.

W piątek 8 czerwca 2018 o godzinie 19.30 odbędzie się szkolenie sekcji terenowej Kielce w VI LO w Kielcach, 

zobacz więcej
2018-06-01 21:36:29

Letnie egzaminy sędziowskie

Do 7 czerwca 2018 kierownicy sekcji muszą przedstawić ostateczne listy sędziów przystępujących do plenarki  letniej 30.06-01.07.2018 r., albowiem Zarząd KS musi podać

zobacz więcej
2018-05-25 10:51:18

Sprawozdania za maj

Sprawozdania w wersji papierowej muszę zostać dostarczone do siedziby ŚZPN najpoźniej do środy 6 czerwca.

zobacz więcej