TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2019-02-14 14:17:52

Zmiana logotypu oraz naszywek

Szanowni Państwo,   W imieniu Polskiego Związku Piłki Nożnej, uprzejmie informuję o zmianie logotypu Kolegium Sędziów PZPN oraz naszywek znajdujących się na

zobacz więcej
2019-02-14 14:12:09

Szkolenie dla kandydatów na sędziów piłki nożnej plażowej

Komunikat Przewodniczącego Zespołu Piłki Nożnej Plażowej KS PZPN w Warszawie: Działając w imieniu Kolegium Sędziów PZ

zobacz więcej
2019-02-13 10:05:19

Kurs sędziowski - WIOSNA 2019

Kolejne spotkanie dla kandydatów na sędziów odbędzie się 21 lutego 2019 r. o godzinie 18.00 w siedzibie ŚZPN.

zobacz więcej
2019-02-12 21:46:36

Informacja Zarządu KS ŚZPN

Zarząd KS ŚZPN informuje, że: na posiedzeniu w dniu 06.02.2019 r. Zarząd ŚZPN zatwierdził decyzję Zarządu KS, iż po rundzie jesiennej sez

zobacz więcej