TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2018-12-06 10:05:03

PM ŚZPN

Do programu mentorskiego na sezon 2018/19 zostało powołanych 12 sędziów.                               

zobacz więcej
2018-12-05 10:32:39

Przewodniczący KS ŚZPN informuje

Przewodniczący KS ŚZPN informuje, że:     Na posiedzeniu dnia 4 grudnia 2018 r. Zarząd KS ŚZPN postanowił wskazać KS PZPN  jako ka

zobacz więcej
2018-11-29 08:08:12

Tytułu Sędziego Zasłużonego i Honorowego Kolegium Sędziów PZPN

Regulaminu Nadawania Tytułu Sędziego Zasłużonego i Honorowego Kolegium Sędziów PZPN   Tytuł sędziego ZASŁU

zobacz więcej
2018-11-29 08:03:42

Przewodniczący KS ŚZPN informuje

Test pisemny oraz pomiar tkanki tłuszczowej dla wszystkich sędziów III  i IV ligi przed wyborem kandydatów do awansu do II  i III &nb

zobacz więcej