TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2018-08-13 21:55:25

Podział na grupy biegowe II terminu plenarki

W dniu 14 sierpnia o godz 17.30 na stadionie Budowlanych w Kielcach rozpoczną się egzaminy biegowe dla sędziów i asystentów ŚZPN. Poniżej podział na grupy biegowe:

zobacz więcej
2018-08-12 12:58:13

Drugi termin plenarki letniej

Komisja Szkoleniowa KS ŚZPN informuje, że drugi termin poprawkowy dla sędziów odbędzie się dnia 14 sierpnia 2018r.

zobacz więcej
2018-08-01 23:39:43

Kandydaci na sędziów i obserwatorów szczebla centralnego futsalu

Do 19 sierpnia 2018 roku osoby, które chcą zostać sędziami lub obserwatorami szczebla centralnego futsalu proszeni są o zgłoszenie się do kierow

zobacz więcej
2018-07-30 09:26:01

Zasady awansu i spadku sędziów III ligi KS ŚZPN na sezon rozgrywkowy 2018/2019

    Niniejszy regulamin określa zasady rywalizacji sędziów III ligi Kolegium Sędziów Świętokrzyskiego  Zwią

zobacz więcej