TRENING KONDYCYJNY

2016-11-28 10:07:04 | Autor:Administratorzy

TRENING 28.11 - 04.12.2016

  print
Witam,
W załączniku przesyłam plan treningu na bieżący tydzień.
Jeśli już zakończyłeś sezon odpocznij od biegania przez 2-3 tygodnie.
Aby podtrzymać formę możesz w zamian zrobić trening na siłowni, basenie, pograć w tenisa lub badmintona.
W klubach fitness zwykle są dostępne zajęcia grupowe.
Proponuję skorzystać z Body Pump, treningu obwodowego, Tabaty,  itp... (nazwy mogą się różnić więc zapytaj instruktorów jakie podobne zajęcia mają w ofercie).
Jeśli dalej chcesz trenować a nie masz możliwości skorzystania w klubu fitness czy też siłowni, postaraj się 2 x w tygodniu wyjść na spokojne truchtanie (około 30’), a sprawność i siłę podtrzymuj przez wykonywanie ćwiczeń z FIFA 11+ (tych, które wysyłałem mailem w planach treningowych).

Miłego trenowania i wypoczywania!
 
Pozdrawiam,
Grzegorz Krzosek
Załączniki:

Wróć

Zobacz więcej aktualności

2018-10-17 10:17:13

Nowy numer czasopisma "Sędzia"

Najnowszy numer ma aż 52 strony i jest najbardziej obszernym od momentu, gdy gazeta ukazuje się w wersji elektronicznej (2013 r.). 

zobacz więcej
2018-10-12 07:50:59

Przewodniczący KS ŚZPN informuje, że:    Zarząd KS ŚZPN ustalił, iż  składka za 2019 r. na pocz

zobacz więcej
2018-10-10 09:49:00

Warsztaty szkoleniowe dla sędziów i obserwatorów

Komisja Szkoleniowa organizuje warsztaty szkoleniowe dla sędziów lig: 3, 4 i klasa O oraz obserwatorów. Warsztaty będą organizowane cyklicznie a pierwsze spotkanie zaplanowano

zobacz więcej
2018-10-01 11:20:55

Szkolenie sekcji terenowej Kielce

W piątek 5 pa

zobacz więcej